فیلم| دیدار با پدران آسمانی گلزار شهدای کرمان در سالروز ولادت امام علی(ع)

کرمان - ایرنا - صدها نفر از فرزندان شهدا از سراسر دیار کریمان امروز(پنجشنبه) برای عهد و پیمان با پدران آسمانی خود به گلزار شهدا آمدند تا در سالروز ولادت امام نخست شیعیان با آرمان‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا تجدید میثاق کنند.

به گزارش ایرنا، فرزندان شهدا با حضور در گلزار شهدای کرمان فریاد استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند. نصب پرچم و بنر، نورافشانی و توزیع نذورات از دیگر برنامه های گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت امام نخست شیعیان و روز پدر بود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان در این آیین گفت: فرزندان شهدا هر ساله در این روز به دیدار پدران خود می آیند و این مراسم دیدار با پدران شهدای آسمانی است که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

مجتبی گوهرریز که خود فرزند شهید است با بیان اینکه در برگزاری این جشن از ظرفیت فرزندان شهدا استفاده می شود افزود: فرزندان شهدا یکبار دیگر پس از شهادت حاج قاسم، یتیم شدند.

وی اظهار داشت: حاج قاسم با فرزندان شهدا رابطه نزدیکی داشت و همواره به سخنان آنان گوش فرا داده و فعالیت آنان را رصد می‌کرد و در واقع پشتیبان آنان بود.

گوهرریز ادامه داد: ما پس از شهادت حاج قاسم از ته دل سوختیم زیرا پناه خود را از دست دادیم و اکنون نیز بر مزار حاج قاسم از او یاری می خواهیم.

حجت الاسلام شاهمرادی زاده نیز در این آیین با اشاره بخشی از تاریخ زندگی پر خیر و برکت امام نخست شیعیان، برخی از ویژگی‌ها و سجایای حضرت امام علی(ع) را برشمرد و خواستار ادامه راه شهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha