۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۳۷
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85365581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلنگ زنی و افتتاح ۲ مدسه خیرساز در دزفول

۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۳۷
کد خبر: 85365581
کلنگ زنی و افتتاح ۲ مدسه خیرساز در دزفول

دزفول - ایرنا - مدرسه خیرساز چهار کلاسه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در دزفول به بهره برداری رسید و کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیرساز دیگر نیز روز پنجشنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در دزفول به زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول عصر پنجشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: مدرسه خیرساز سیدحسین بدر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با زیربنای ۲۳۰ متر مربع در روستای سید نور به بهره برداری رسید.

امیر ظاهر طحان با بیان اینکه با توجه به نیاز منظقه این مدرسه خیرساز در ۲ شیفیت فعالیت خواهد داشت، ادامه داد: این مدرسه دارای ۲ دفتر مجزا برای ۲ شیفت، آبدارخانه و سرویس بهداشتی است.

وی ادامه داد: عملیات احداث آموزشگاه سه کلاسه زنده یاد حاجیه خانم بتول مبارک نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در بخش چغامیش دزفول آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه خیران مدرسه ساز شهرستان در استان و کشور سرآمد هستند، تصریح کرد: این آموزشگاه سه کلاسه به همت خیر و در روستای بنوت بالا بخش چغامیش شهرستان دزفول ساخته می شود.

به گزارش ایرنا، دزفول در بخش جذب مشارکت خیران مدرسه ساز از جمله شهرهای پیشتاز کشور است که تاکنون مدارس متعددی توسط خیران این شهرستان احداث و به بهره برداری رسیده است. همچنین خیران مدرسه ساز در تجهیز مدارس و هنرستان های این شهرستان نیز نقش فعالی دارند.

دزفول ۸۰ هزار دانش آموز، ۴۰۰ فضای آموزشی و حدود چهارهزار و ۵۰۰ فرهنگی دارد که رتبه‌های علمی پرورشی و آموزشی زیادی طی امسال کسب کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha