۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85365833
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

پیکر قهرمان موی تای کشور در آرامستان آیچی سقز آرام گرفت

سنندج-ایرنا- پیکر «فریار امینی پور» قهرمان موی تای کشور که ۲ هفته پیش در یک حادثه رانندگی در کشور تایلند فوت کرد ظهر امروز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در آرامستان آیچی زادگاهش سقز به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، فریار امینی‌پور رزمی‌کار جوان سقزی در ۲۰ دی سال جاری بر اثر تصادف در شهر پوکت کشور تایلند درگذشت.

مرگ این جوان ورزشکار موجب غم و اندوه بسیاری از علاقمندان به ورزش و ورزشکاران و اقشار مختلف مردم سقز شد و از زمان اعلام خبر درگذشت این قهرمان، مردم و مسئولان با خانواده او به شیوه های متعدد از ارسال پیام یا حضوری ابراز همدردی کردند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان هم ۲۳ دی ماه در منزل این قهرمان ملی ورزش های رزمی حضور یافتند و با خانواده و بازماندگان این مرحوم ابراز همدردی کردند.

پیکر قهرمان موی تای کشور در آرامستان آیچی سقز آرام گرفت

پیکر این ورزشکار ملی صبح امروز جمعه ساعت حدود ۹ و ۳۰ دقیقه وارد پلیس راه سقز شد و به دلیل ترافیک موجود در مسیر بیش از ۲ ساعت طول کشید تا به آرامستان آیچی رسید.

مراسم تشییع و خاکسپاری این قهرمان با حضور گسترده مردم و جامعه ورزشکاران و جمعی از مسئولان هم چون فرماندار ویژه شهرستان سقز و نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha