۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85365994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عشق به معبود با حضور ۵۰ هزار معتکف شهرستان‌های استان تهران

ورامین- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم شهرستان‌های استان تهران در مراسم معنوی اعتکاف حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین اظهار داشت: رجب ماه خدا است و انسان را به خدا و قرب الهی می‌رساند، در این ماه هر کس یک روز روزه داری کند، سکرات مرگ از او برداشته می‌شود.

عشق به معبود با حضور ۵۰ هزار معتکف شهرستان‌های استان تهران

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان و دانش‌آموزان ایران اسلایم اهل نماز شب و روزه مستحبی هستند و این ثابت می‌کند که نسل جوان و آینده ساز کشور بیش از پیش با معنویات انس گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در مناسبت‌هاس مختلف، عشق خود را به ارزش‌های اسلامی که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس آن بنا شده، نشان داده‌اند و این مهم در مراسم معنوی اعتکاف امسال با حضور بیش از ۵۰ هزار نفر عاشق و دلداده معبود عینیت پیدا کرده است.

باقربیک تبریزی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بیش از ۵۰۰ مسجد در مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران پذیرای معتکفین است که حضور پرشور مردم خداجوی در مساجد برای اعتکاف، نشان می‌دهد که توطئه دشمنان در منحرف کردن مردم ایران اسلامی به ویژه جوانان از ارزش‌های اسلامی بی اثر مانده است.

وی تصریح کرد: حضور پرشور جوانان و آینده سازان ایران اسلامی در مراسم معنوی اعتکاف نشان می‌دهد که نسل جوان، هیچ گاه از ارزش‌های دینی و معنوی دور نمی‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: امسال فقط در شهرستان ورامین ۱۷ مسجد برای اعتکاف دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است که با استقبال چشمگیر آنان همراه شده است.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی حرم است و همه موظفیم تا از این حرم دفاع کنیم که مهمترین نمود این حراست در انتخابات ۱۱ اسفند خود را به نمایش می‌گذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha