۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85366053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادامه ناکامی‌های نماینده کردستان در لیگ برتر هندبال بانوان

سنندج- ایرنا- تیم سنه‌دژ کردستان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، مقابل مهمان خود، نفت و گاز گچساران، تن به شکست داد.

به گزارش ایرنا، در هفته دهم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم سنه دژ کردستان امروز جمعه ۶ بهمن، در سالن خانه هندبال سنندج مقابل نفت و گاز گچساران ۳۱-۳۳، نتیجه را به تیم مهمان واگذار کرد.

با این نتیجه، ناکامی‌های نماینده استان در لیگ برتر ادامه یافت و در حال حاضر سنه دژ کردستان، بدون امتیاز و با ۱۰ باخت در قعر جدول رده بندی لیگ برتر هندبال بانوان قرار دارد.

امروز در دیگر بازی‌های لیگ برتر هندبال بانوان، رقابت بین فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه سپاهان با تساوی ۲۲ بر ۲۲ پایان یافت، شهدای رزکان البرز ۲۸ بر ۲۵، زاگرس جنوبی کازرون را شکست داد و سنگ آهن بافق نیز ۲۹ بر ۱۸ از سد شهیدچمران لارستان گذشت.

براین اساس سنگ آهن بافق با ۱۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و زاگرس جنوبی کازرون و فولاد هرمزگان هم رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت هفت تیم سنگ‌آهن بافق، فولاد مبارکه سپاهان، زاگرس جنوبی، نفت و گاز گچساران، سنه دژ سنندج، شهید چمران لارستان و فولاد هرمزگان در حال برگزاری است.

حدود ۷۰۰ هندبالیست سازمان یافته و ۱۰ مربی در کردستان در رشته ورزشی هندبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha