تیم والیبال بانوان سپاهان اصفهان مغلوب سایپا تهران شد

اصفهان- ایرنا- تیم والیبال «فولاد مبارکه سپاهان» در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان با شکست مقابل «سایپا تهران» صدر جدول را از دست داد.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر زنان بعدازظهر جمعه در سالن شهید میثمی اصفهان به مصاف سایپا رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف تهرانی شد.

تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان که تا قبل از دیدار امروز صدرنشین رقابت‌ها و در ۱۰ بازی آخر پیروز میدان بود، با یک بازی پُر اشتباه و ضعیف در سه دور با نتایج مشابه ۲۵ بر ۱۷ از سایپا تهران شکست خورد.

این تیم با شکست امروز صدر جدول را دست داد و در جایگاه دوم جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم سایپا تهران نیز در هفته پایانی برای تثبیت صدرنشینی کار چندان سختی نخواهد داشت.

با توجه به نتایج دیگر بازی های امروز، از جمله بُرد سه بر صفر ذوب آهن مقابل مس رفسنجان و پیروزی مهرسان در مصاف با پیکان تهران، تیم‌های مهرسان و ذوب‌آهن در جایگاه سوم و چهارم لیگ برتر والیبال زنان قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران در حال برگزاری است.

مرحله مقدماتی این رقابت ها به صورت گروهی و رفت و برگشت برگزار می‌شود و چهار تیم برتر این مرحله به مرحله حذفی صعود می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha