لیگ دسته اول/ تیم والیبال مردان سپاهان مغلوب عقاب تهران شد

اصفهان- ایرنا- تیم والیبال «فولاد مبارکه سپاهان» در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول مردان ایران در مصاف با تیم «عقاب نهاجا تهران» با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، شامگاه جمعه در سالن شماره یک ورزشگاه شهید میثمی اصفهان به مصاف تیم «عقاب نهاجا تهران» رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف تهرانی شد.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان که صعودش را به عنوان تیم دوم گروه ب مسابقات به مرحله حذفی(پلی‌آف) لیگ دسته اول قطعی کرده بود، در سه دست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب میهمان تهرانی شد.

بنا به نظر کادر فنی، تیم سپاهان امشب با دادن استراحت به ترکیب اصلی و باتجربه های این تیم با ترکیب جوانان و بازیکنانی که در این فصل کمتر به میدان رفته بودند مقابل تیم «عقاب نهاجا تهران» قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته نُخست مردان ایران از روز جمعه ۳۱ شهریور امسال در در ۲ گروه مقدماتی آغاز شده است و صعود تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان به عنوان تیم دوم گروه ب مسابقات به مرحله بعدی قطعی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha