گردنه‌های چری و شاه‌منصوری کوهرنگ بازگشایی شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش نیروهای راهداری محور گردنه‌های چری و شاه‌منصوری کوهرنگ که از جمعه شب به علت بارش برف، کولاک و نبود ایمنی کافی بسته شده بود، ساعت ۷:۳۰ صبح روز شنبه هفتم بهمن ماه بازگشایی شد.

روح الله غلامی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در زمان حاضر تمام محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری باز و ترافیک روان گزارش شده است و از رانندگان خواست در صورت تردد از گردنه‌ها از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای راهداری این استان طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای شریانی و غیرشریانی این استان را برف‌روبی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن شن و نمک‌پاشی از سوی نیروهای راهداری چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

غلامی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته با توجه به شدت بارش برف و کولاک ۴۰۰ مورد امداد رسانی، کمک و رهاسازی و اسکان موقت ۶۰ مسافر در راهدار خانه‌های استان انجام شد.

وی یادآور شد: در زمان حاضر تمام ۴۵۰ نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی یادآور شد: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند،

بیشتر بخوانید:

برف؛ گردنه چری و شاه‌منصوری چهارمحال و بختیاری را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: کابران جاده‌ای برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها از سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، گردنه‌های چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از مسیر منطقه بازفت به استان خوزستان است که بر اثر بارش سنگین برف این محورها مسدود شده بود.

هم‌اکنون تمامی ۴۵۰ نیروی های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha