گردهمایی انتخاباتی استادان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

مشهد-ایرنا- استادان و مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی با هدف بررسی و تببین مشارکت حداکثری در قالب «طرح ملی اعتلا» روز شنبه در مشهد گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری در قالب طرح ملی اعتلای دوره‌های بصیرتی و تبیینی را برای اساتید و مدیران دانشگاه آغاز کرده است.

حجت الاسلام مصطفی رجایی پور افزود: ۶ ماه قبل دوره مقدماتی در ۲ قسمت و در مجموع با حضور ۲۰۰ نفر از استادان و مدیران دانشگاه آزاد در استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی بیان کرد: دوره تکمیلی با حضور ۱۲۰ نفر از استادانی که دوره مقدماتی را گذرانده‌اند، در مرکز فرهنگی، رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آغاز شد و به مدت دو روز ادامه دارد.

مسوول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: محور دوره تکمیلی در قالب طرح مزبور، انتخابات و بررسی راهکارهای حضور حداکثری و مشارکت در این کارزار سیاسی است.

گردهمایی انتخاباتی استادان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای ۱۱ واحد و ۶ مرکز آموزشی است.

در حال حاضر حدود ۶۰ هزار دانشجو در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی تحصیل می‌کنند که ۲۰ درصد از این تعداد در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز شامل هشت دانشکده و دو گروه مستقل و یک مجتمع آموزشی بین المللی است که حدود ۳۲ هزار دانشجو در آن مشغول تحصیل می‌باشند که از این تعداد ۳۰ هزار دانشجو در رشته‌های غیرپزشکی و ۲ هزار دانشجو در رشته‌های پزشکی هستند.

هشت درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی را دانشجویان غیرایرانی تشکیل می‌دهند و ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha