۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85366506
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بارش برف راه ارتباطی ۴۵ روستای بروجرد را مسدود کرد

بروجرد - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: بارش برف که از شب گذشته آغاز شده راه ارتباطی ۴۵ روستای این شهرستان در بخش های مرکزی، شیروان و اشترینان را مسدود کرد.

فرهاد گودرزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر بارش برفی که از ساعت ۲۱ شب گذشته آغاز شده و تا ۶ صبح امروز ادامه داشت راه ارتباطی ۴۵ روستای در شهرستان بروجرد مسدود شده است.

وی با بیان اینکه تمام جاده های اصلی شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد، اظهار کرد: نیروهای راهداری در حال بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده از برف هستند و تا کنون راه ارتباطی هشت روستا بازگشایی شده و مابقی تا ساعت ۱۴ امروز شنبه بازگشایی خواهد شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد بیان کرد: همه جاده‌های بروجرد شامل مسیر بروجرد - خرم آباد، بروجرد - اراک و بروجرد - اشترینان باز هستند و تردد در آنها جریان دارد.

گودرزی با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، اضافه کرد: در صورت ضرورت سفر توصیه می شود پمپ CNG و باک های بنزین خودروها پر باشد و زنجیر چرخ و لباس گرم نیز به همراه داشته باشند.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان سامانه بارشی از جمعه شب تا بامداد شنبه در مناطق جنوب شرق استان بویژه ارتفاعات و گردنه ها فعال است، از بامداد فردا شنبه تا یکشنبه هشتم نقاط استان متاثر از این سامانه خواهد شد.

لغزندگی سطح جاده‌ها، کولاک برف در جادها و خطر سقوط بهمن در نواحی کوهستانی، انسداد راه های ارتباطی روستاها، اختلال در ناوگان حمل و نقل، لغو فعالیت های عمرانی و ساختمانی، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی پیش بینی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha