عکاس ایرنا دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی عکس توکیو ۲۰۲۳ را دریافت کرد

تهران- ایرنا- محمد بابایی عکاس باسابقه ایرنا با مجموعه عکس «بانوان بوکسور ایرانی» موفق به کسب دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی عکس توکیو ۲۰۲۳ شد.

محمد بابایی با مجموعه عکس بانوان بوکسور ایرانی دیپلم افتخار جشنواره عکس بین المللی توکیو را دریافت کرد. این مجموعه عکس، کنکاشی در تمرینات سخت زنان ایرانی در رشته بوکس است که در سال ۲۰۲۳ توسط این عکاس ثبت شده است.

عکاس ایرنا دیپلم افتخار مسابقه بین‌اللملی عکس توکیو ۲۰۳۲ را دریافت کرد

محمد بابایی با ۳ دهه تجربه در حوزه عکاسی مستند و خبری موفق به ثبت مهمترین رویدادهای خبری ایران و جهان شده است و پیش از این در حوزه ورزش بانوان برنده چند جایزه معتبر بین المللی است.

مسابقه بین اللملی عکس توکیو امسال ۲۰۲۳ در ۲ بخش حرفه ای با هدف کشف استعداد و همچنین عکاسان غیرحرفه ای و دانشجو در دسته های مختلف برگزار شد.

عکاس ایرنا دیپلم افتخار مسابقه بین‌اللملی عکس توکیو ۲۰۳۲ را دریافت کرد

کارشناسان مشهور عکاسی، گالری‌داران بین‌المللی و عکاسان برجسته که به عنوان اعضای هیات داوران فعالیت می‌کردند آثار عکاسان را در ۱۰ بخش تبلیغات، معماری، کتاب، سرمقاله، رویدادها، هنرهای زیبا، طبیعت، مردم و علم ارزیابی و انتخاب کردند.

هانا لیلتون مدیر برنامه این رویداد در مورد آثار برندگان TIFA ۲۰۲۳ اظهار کرد: در این رویدادتصاویر تأثیرگذار و فاخری توسط هزاران عکاس در سراسر جهان ارائه شد که در مسابقه عکس توکیو ۲۰۲۳، یک امتیاز مهم بود. هر تصویر یک داستان واضح را روایت می کند و ما مفتخریم که این آثار قابل توجه را در این جشنواره در معرض نمایش قرار دهیم.

جایزه عکاس سال ۲۰۲۳ تیفا به فرانسیس لروی با عنوا منظره بی پایان ادای احترامی به افسون و زیبایی در میان رقص بی وقفه امواج و ماسه های طلایی اهدا شد.

تیزیانا سونیا اسپلتا با اثر قدرتمند و غم‌انگیزش با موضوع فلسطین آزاد، که همبستگی مردم ایتالیا با فلسطینی‌ها را از طریق مجموعه‌ای از راهپیمایی‌های اعتراضی در ایتالیا به تصویر کشید در بخش کشف استعداد انتخاب شد.

عکاس ایرنا دیپلم افتخار مسابقه بین‌اللملی عکس توکیو ۲۰۳۲ را دریافت کرد

دو برنده اصلی این رویداد که عکاس سال و استعداد سال هستند به ترتیب ۳ هزار دلار و ۲ هزار دلار جایزه نقدی همراه با جایزه غیر نقدی TIFA را دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha