۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85366567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادفات زنجیره‎‌ای در قزوین هفت مصدوم برجای گذاشت

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین - کرج خبر داد و گفت: حادثه یاد شد هفت مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - کرج نرسیده به پل طالقان، بلافاصله نیروهای گشت تصادفات به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند که در لاین جنوبی آزادراه و در برخورد یک دستگاه تریلی خودروبر با گاردریل و تیر برق حاشیه راه، به سمت لاین شمالی رفته که در نتیجه آن ۱۵ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سرهنگ ذاکری منش تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تصادفات بیشتر و با حضور تیم های گشت پلیس راه و هماهنگی با عوامل راهداری نسبت به ایمن سازی و بازگشایی مسیر اقدام شد تا از برخورد خودروها و تصادفات بیشتر جلوگیری شود.

این مسوول انتظامی ادامه داد: در این سانحه که ۱۵ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کرده بودند و مصدومان حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش علت حادثه را از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توانایی در کنترل خودرو از سوی راننده تریلی اعلام کرد و یادآور شد: خستگی و لغزندگی جاده عامل خطای راننده تریلی ارزیابی شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین تاکید کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، به ویژه در هوای بارانی و برفی باید از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha