کارکنان راهداری شرق استان سمنان در آماده‌باش کامل هستند

شاهرود - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: کارکنان راهداری در پی اعلام هشدار نارنجی هواشناسی استان برای ارایه خدمات به مسافران و شهروندان در آماده‌باش کامل هستند.

امیر عمیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تردد در تمامی محورهای شرق استان سمنان برقرار است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی به بارش برف روز گذشته در منطقه کالپوش میامی اشاره کرد و گفت: پس از آغاز بارش برف با حضور به موقع کارکنان راهداری از انسداد جاده‌های منتهی به این بخش جلوگیری شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد: بر اساس گزارش‌های هواشناسی تا پایان امروز بارش برف در محورهای تحت پوشش این اداره، شهرستان های شاهرود و میامی آغاز خواهد شد.

عمیدی تصریح کرد: تمام راهدارخانه های حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان آماده ارایه خدمات به مسافران هستند.

بر اساس اعلام هواشناسی استان سمنان، سامانه بارشی در برخی نقاط استان به‌ویژه ارتفاعات و نواحی شمالی سبب بارش باران و در نواحی کوهستانی و سردسیر بارش برف و احتمال کولاک فعال شده است.

به گزارش ایرنا، ۲۹۹ کیلومتر بزرگراه، ۳۰۰ کیلومتر مسیر فرعی و یک هزار و ۱۸۳ کیلومتر نیز راه روستایی زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha