۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85366630
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بارش برف ۲۲ سانتی متری در الموت قزوین

۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبر: 85366630
بارش برف ۲۲ سانتی متری در الموت قزوین

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از بارش برف ۲۲ سانتی متری در شهر معلم کلایه از توابع رودبار الموت غربی خبر داد و گفت: میزان بارش برف در رازمیان از توابع بخش رودبار الموت غربی نیز به ۲۰ سانتی متر رسید.

مهدی آخوندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همانگونه که طی ۷۲ ساعت گذشته پیش بینی شده بود، بارش برف و باران تمامی نقاط استان را در مدت سه روز گذشته فرا گرفت و این در حالی است که میزان بارش باران در کوهین، معلم کلایه و قزوین به ترتیب ۳۱، ۲۸ و ۱۸ میلی متر بود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، سامانه بارشی تا صبح یکشنبه /فردا/ در سطح منطقه مستقر خواهد بود که پیامد آن بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به صورت برف است.

وی ادامه داد: از ظهر روز یکشنبه جو به نسبت پایداری را شاهد خواهیم بود و برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری جو استان پایدار باقی می ماند اما برای روز چهارشنبه ورود یک سامانه بارشی جدید پیش بینی شده که طی روزهای آینده راجب آن اطلاع رسانی می شود.

آخوندی یادآور شد: در شبانه روز گذشته آوج با صفر و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت سه تا ۱۰ درجه بالای صفر ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha