۱۸ هزار  نفر بر  روند برگزاری انتخابات در فارس نظارت دارند

شیراز- ایرنا- رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس گفت: ۱۸ هزار ناظر امین که آموزش‌های لازم را نیز طی کرده‌اند بر روند برگزاری انتخابات نظارت دارند و از آرای مردم صیانت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، بهروز پرنیان، شنبه در آیین افتتاح ۱۵ شبکه تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس افزود:انتظار از شورای نگهبان این است که سلامت انتخابات را مد نظر داشته باشد که کار ناظران این هدف را محقق می کند.

او ادامه داد: هم اینک هماهنگی خوبی بین استانداری، دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و هیات های نظارت فارس برای برگزاری انتخاباتی پروشور ایجاد شده است.

وی، با اشاره به تداوم روند تایید صلاحیت داوطلبان در شورای نگهبان گفت: در این دوره از انتخابات زمینه خوبی برای مشارکت تعداد بیشتری از داوطلبان فراهم شده در حالی که در ادوار گذشته چنین نبود که این تعداد داوطلب در همه حوزه ها و از همه گرایش‌ها حضور دارند و انتخابات کاملا رقابتی است.

پرنیان گفت: افتتاح ۱۵ شبکه تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس فرصت مناسبی را فراهم خواهد آورد که تمام داوطلبان بتوانند از رسانه ملی دیدگاه ها و نظرات خود را به مردم اعلام کنند تا مردم با آگاهی بهتری بتوانند افراد اصلح را انتخاب کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha