۲۰ کمیته ویژه انتخابات ۱۱ اسفندماه در خاش فعال شدند

زاهدان- ایرنا- فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰ کمیته ویژه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه در این شهرستان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا صاحب گل صالحی روز شنبه در نشست اعضای ستاد انتخابات خاش اظهارکرد: هم اکنون کمیته های تبلیغات، رسانه و اطلاع رسانی، اجرایی و نیروی انسانی، سوخت، امنیت، خدمات، تدارکات و پشتیبانی، خودرویی و حمل و نقل، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری، زیرساخت و ارتباطات، ادارات و نهادها، بانوان، جوانان و ورزشکاران، اصناف و بازاریان، شهداء و ایثارگران، بسیج، کارگری، دانش آموزی، دانشگاهی، علما، معتمدان و نخبگان ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری در خاش فعال شدند.
وی افزود: برگزاری سالم و باشکوه انتخابات و صیانت از آرای مردم در دستور کار بوده و با همکاری و هماهنگی هیأت نظارت شورای نگهبان، بازرسی و نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی با هرگونه تخلفات این موضوع برخورد صورت می گیرد.
فرماندار خاش ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که علاوه بر اینکه تنور داغ انتخابات را شاهد باشیم به جذب حداکثری مردم؛ اقدامات موثری انجام دهیم تا ۱۱ اسفندماه حماسه ای عظیم و باشکوه شکل گیرد.
بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیت و انتظامی، پشتیبانی و خدمات در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری ویژه حوزه انتخابیه خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان دخیل هستند.
انتخابات آتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری علاوه بر شهرستان های خاش، میرجاوه، تفتان، در هشت حوزه فرعی و ۲۰۷ شعبه فعال شامل ۷۶ شعبه ثابت، ۱۳۱ شعبه سیار، ۶۶ حوزه شهری و ۱۴۱ حوزه روستایی در گستره حدود ۴۸ هزار کیلومتر مربع وسعت برگزار خواهد شد.
انتخابات آتی با چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و صیانت از آرای مردم برگزار می شود و تمام توان و تلاش اعضای هیأت اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیت و غیره بر رعایت اصل امانت داری و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha