۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 1048
کد خبر: 85366921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ طرح بخش مرکزی خاش آماده افتتاح است

زاهدان- ایرنا- بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۴۰ طرح گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف این بخش افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

عیدمحمد قلندرزهی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارکرد: این پروژه ها در حوزه های تامین آب آشامیدنی شامل اجرای شبکه آبرسانی و لوله گذاری و ساخت مخزن ذخیره آب، خط انتقال و تجهیز ایستگاه پمپاژ آب، مسکن روستایی، واحدهای مرغداری و پرورش مرغ گوشتی، توسعه برق و کتابخانه اجرا شده که دهه فجر امسال شاهد بهره مندی مردم از خدمات نظام و دولت خواهیم بود.
وی بیان کرد: برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر با ویژگی مردم محوری، مردمیاری و با هدف تبیین خدمات نظام اسلامی به اجرا می‌رسند.
بخشدار مرکزی خاش افزود: حضور مدیران و مسوولان شهرستانی در مناطق روستایی و عشایری و دیدار با مردم و بررسی مشکلات به صورت میدانی و رفع آنها با اقدامات جهادی و کم هزینه در اولویت بوده و با مشارکت اقشار مختلف مردم، سپاه، بسیج و ادارات شاهد اجرای متنوع و باشکوه برنامه ها خواهیم بود و در برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه، اتحاد، یکپارچگی و انسجام ملی ایرانیان و مردم خاش و بخش مرکزی به نمایش گذاشته می‌شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف، عمرانی، خدماتی، مسکن روستایی، برق و آب رسانی شاهد برپایی یادواره‌های شهداء، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان، برپایی جشنواره های فرهنگی، هنری و ادبی، ورزشی را در خاش شاهد خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha