فرماندار مهاباد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مهاباد - ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: دهه مبارکه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و مقایسه با دوران قبل از آن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز شنبه در جلسه نهایی برنامه ریزی دهه مبارکه فجر اظهار کرد: امسال تاکید ویژه بر مردم محور بودن برنامه های جشن های انقلاب و با حضور مردم است چرا که تمام خدمات دولت برای مردم و رفاه آنها است.

وی افزود: امسال ۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: از این تعداد پروژه، ۵۵ طرح با اعتباری بیش از چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال عمرانی و پنج پروژه با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریالی نیز اقتصادی و صنعتی است.

عباسی با بیان اینکه در کنار افتتاح طرح های عمرانی برنامه های فرهنگی نیز در این دهه برگزار تدارک دیده شده است، اضافه کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه شاخص های توسعه ای در زمینه های مختلف در دستور کار قرار گیرد و برای مردم تبیین شود.

وی بحث انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری را یکی دیگر از عناوین تاکید شده در دهه فجر دانست و گفت: همایش بزرگ بانوان، جنگ شادی، زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در ایام دهه مبارک فجر با حضور مردم برگزار خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: آذین بندی شهر و نصب بنرهای ویژه با ایام الله دهه فجر هم در ادارات و هم در بخش ها و معابر مختلف سطح و همچنین نوشته های مرتبط با آن در دستور کار قرار گیرد.

وی با اینکه تمام طرح های افتتاحی بدون نقص و با تایید تکمیل کامل مورد بهره برداری قرار می گیرد، افزود: از افتتاح طرح هایی که کوچکترین نقصی داشته باشد خوداری و از لیست خارج خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه جمع بندی برنامه های پیشنهادی مطرح ویژه دهه مبارکه فجر برنامه ریزی شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha