۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85366973
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ دانش آموز کنگاوری در مراسم اعتکاف شرکت کردند

کرمانشاه – ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگاور گفت: ۱۲۰ دانش آموز منتخب دختر و پسر مدارس این شهرستان در آیین معنوی اعتکاف ایام البیض ماه رجب امسال شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، «علی‌اشرف حسینی‌مهر» روز شنبه در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان معتکف پسر کنگاور که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مراسم اعتکاف امسال با ۳۳ درصد رشد تقاضا و با حضور ۱۲۰ دانش آموز کنگاوری (۱۰۵ دختر و ۱۵ پسر) برگزار شد.

وی افزود: این آیین خلوت نشینی دانش آموزی همزمان با ایام البیض ماه مبارک رجب از اذان صبح روز سیزدهم تا اذان مغرب روز پانزدهم ماه رجب مصادف با پنجم تا هفتم بهمن ماه جاری با حضور دانش آموزان هر سه مقطع این شهرستان برپا شد.

وی ادامه داد: تلاش شد اعتکاف دانش آموزی به عنوان یک حرکت تربیتی قلمداد شود و دانش آموزان از این برنامه تربیتی به نحو احسن استفاده کنند.

حسینی‌مهر با بیان اینکه مدارسی که اعتکاف را به عنوان نقطه تربیتی و محور شدن در فعالیت های مدرسه، قرار می دهند، تشویق می شوند درباره برگزاری برنامه های آموزشی در اعتکاف گفت: با مصوبه شورای مدرسه، این امر عملی می شود زیرا در این صورت در مدرسه یک اردوی تربیتی برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگاور همچنین در پایان بر استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی، جریان های انقلابی و جهادی برای اجرای برنامه ها و فعالیت ها پیرامون برگزاری اعتکاف دانش آموزی امسال تاکید کرد.

امسال در شهرستان کنگاور ۴۵۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha