۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85367011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

زنجان -ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو، گفت: رسانه‌ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر حاج علی اکبری روز شنبه در جلسه کمیته رسانه های مکتوب استان،‌ افزود: رسانه ابزار مهمی برای امید آفرینی در جامعه است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

این مسوول با بیان اینکه تمامی جریان‌های استکباری و امپراطوری رسانه‌ ای آنها علیه ارزش‌های کشورمان قلم فرسایی می‌کنند، ادامه داد: دشمنان با تبلیغات خود تلاش می‌کنند تمامی دستاوردهای کشور را کوچک جلوه دهند و مشکلات را بزرگنمایی و یاس آفرینی کنند.

حاج علی اکبری، امیدآفرینی را یکی از نقش‌های کلیدی رسانه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: امسال دهه فجر ویژگی متفاوتی دارد و پیش درآمد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری محسوب می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم بازخوانی فعالیت‌های انجام گرفته برای نسل جدید تاکید کرد و گفت: نسل جوان تشنه دریافت معارف الهی منطبق با فطرت‌ انسانی هستند و ابزار رسانه و هنر بهترین روش و بستر برای تربیت آنها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ۲۵ کمیته در ستاد دهه فجر استان تشکیل شده است، افزود: یکی از کمیته های این ستاد، کمیته رسانه ملی، مکتوب و برخط است.

این‌ مسوول با بیان اینکه این اداره کل علاوه بر آن، ۲ کمیته هنر و هنرمندان و مساجد را مدیریت می کند، اضافه کرد: برنامه های سه کمیته در چهار محور فرهنگی، هنری، رسانه ای، دینی و قرآنی برگزار می شود.

حاج علی اکبری در خصوص سیاست ها و خط مشی تبلیغی و فرهنگی کمیته ها تصریح کرد: ترویج ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی، برنامه های تحلیلی و گفت و گو محور، استفاده از هنر به عنوان ابزار تبلیغی، استفاده از نمونه های الگو و برنامه های خاص برای جوانان از جمله برنامه های این کمیته ها به شمار می‌رود.

وی در خصوص اکران فیلم های دهه فجر نیز گفت: آمادگی خود را در این خصوص اعلام کرده ایم و در صورت لزوم، نشست هایی را با عوامل فیلم برگزار خواهیم کرد.

این مسوول از رسانه های مکتوب عضو کمیته خواست: در کوتاه ترین زمان ممکن، برنامه‌های پیشنهادی خود را به معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان ارائه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha