۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 785
کد خبر: 85367029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فردا؛ آخرین مهلت تکمیل ظرفیت پذیرش دانشگاه ها براساس سوابق تحصیلی

تهران - ایرنا - مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه فردا (یکشنبه) آخرین مهلت تکمیل ظرفیت پذیرش دانشگاه ها براساس سوابق تحصیلی است، گفت:‌ تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر برای مرحله تکمیل ظرفیت در بهمن ماه ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند.

علیرضا کریمیان در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا افزود: نام نویسی و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه در حال انجام است.

وی یادآور شد: پذیرش در این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ تکمیل نشده است، بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه در حال انجام است و ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش از سه‌شنبه گذشته آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش تاکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دوره مذکور از روز دوشنبه دوم بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است.

کریمیان ادامه داد: متقاضیان کد رشته‌ محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی این دانشگاه به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، متقاضیان برای نام نویسی و انتخاب رشته پذیرش براساس سوابق تحصیلی تا فردا می توانند به آدرس https://www.sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/۴۹۳۶/news/view/۱۴۵۹۱/۱۱۰۵۸/Staging مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha