گیتی‌پسند در سودای صعود در جدول لیگ برتر والیبال

اصفهان-ایرنا- «گیتی پسند اصفهان» امروز به مصاف میهمان خود، «مس رفسنجان» می‌رود، پیروزی‌های ۲ هفته اخیر تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال مردان کشور، سودای بازگشت این تیم به کورس بالانشینان جدول رقابت‌ها را زنده کرده و در این مسیر کسب امتیاز برای «سُرخ‌پوشان اصفهانی» در  دیدار امروز ضروری است.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان عصر امروز یکشنبه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور از ساعت ۱۶ در سالن شهدای مخابرات برابر مس رفسنجان به میدان می‌رود.

شاگردان سعید عقیلی هفته گذشته در گرگان برابر پاس گرگان به میدان رفتند و با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۷ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱ میزبان خود را شکست دادند و هم‌اکنون با ۱۰ پیروزی، هفت شکست و ۳۱ امتیاز در رده پنجم جدول رقابت‌ها قرار دارند.

در دیدار هفته گذشته گیتی پسند با تیم جوان پاس گُرگان، تیم گُرگانی هشتمین ناکامی خود در لیگ برتر را تجربه و به داشته‌های خود که ۹ برد و ۲۴ امتیاز بود، اکتفا کرد تا گیتی‌پسند دومین بُرد مقابل این تیم در مرحله مقدماتی را به دست آورد و با سه امتیاز ارزشمند گرگان را ترک کند.

گیتی‌پسند در سودای صعود در جدول لیگ برتر والیبال

تیم والیبال «گیتی پسند اصفهان» در ۲ هفته اخیر موفق به پیروزی در مسابقات خود شده است تا همچنان در جمع تیم‌های بالای جدول باقی بماند، اما باتوجه به نزدیکی امتیازات تیم‌ها در جدول، قرمزپوشان اصفهانی نیاز به پیروزی در بازی خانگی امروز دارند.

در آن سوی میدان، رقیب امروز تیم والیبال گیتی پسند اصفهان یعنی مس رفسنجان هفته گذشته میزبان پیکان تهران بود که در خانه با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کرد و با ۷ پیروزی، ۱۰ شکست و ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

در بازی رفت تیم‌های گیتی‌پسند و مس رفسنجان، تیم اصفهانی موفق شد در رفسنجان سه بر یک این تیم را شکست دهند.

در دیدار امروز «گیتی پسند اصفهان» با «مس رفسنجان» نماینده سازمان لیگ مسعود یزدان‌پناه، ناظر فنی و داوری احمد دامغانی‌نژاد، داور اول، مسعود ذوقی و داور دوم، میثم پارسه هستند.

به گزارش ایرنا، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر امروز با برگزاری هفت دیدار در شهرهای یزد، گرگان، اردکان، ارومیه، تهران و اصفهان پیگیری می شود.

جدول این رقابت ها تا پیش از این دیدارها بصورت زیر است.

گیتی‌پسند در سودای صعود در جدول لیگ برتر والیبال

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha