۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85367202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت مردم به حضور باشکوه در انتخابات وظیفه دلسوزان انقلاب است

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری ملارد گفت: امروز مهمترین رسالت و وظیفه مسئولان و دلسوزان انقلاب، دعوت آحاد مردم به حضور باشکوه در صحنه انتخابات است.

به گزارش ایرنا، امین اسدی روز شنبه در نشست با دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و رابطین اموربانوان ادارات شهرستان ملارد انتخابات را مظهر مردم باوری خواند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری باعث افزایش، امنیت، اقتدار و توان بازدارندگی کشور می‌شود، افزود: حضور مردم در عرصه های مختلف و حمایت آنان از سیاست های نظام، امنیت کشور را تضمین می کنند.

این مسئول خاهطرنشان کرد: فارغ از اینکه چه کسی رای می‌آورد، به لحاظ حفظ اقتدار و امنیت کشور، نیاز به حضور مردم پای صندوق‌های رای می باشد و قطعا هم مثل گذشته مردم حضور پر رنگ خواهند داشت.

اسدی در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره ای هم به نظام مسائل شهرستان داشت و تصریح کرد: بی شک با تعامل و همکاری همه دستگاه ها و نمایندگان مردم بر مشکلات پیش رو فائق خواهیم آمد.

وی با بیان اینکه شان مسئولان جز خدمتگزاری بی منت مردم نیست، ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و پاسخ با گشاده رویی به مردم حداقل انتظاری است که مردم از ما دارند.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha