۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۵۴
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85367390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در جاده‌های کوهستانی ایلام فقط با زنجیر چرخ ممکن است

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به کاهش دما، بارش برف و یخبندان تردد برای جاده های ایلام به ویژه مناطق کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

به‌ گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان ایلام، سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" شامگاه شنبه اظهارکرد: با توجه به وضعیت محورهای جاده ای استان ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در طول محورها جلوگیری می کنند.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای حفظ ایمنی و سلامت جان مردم است و انتظار است آنان در این ایام تا حد امکان از تردد در جاده ها خودداری کنند.

کهزادی ادامه داد: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده های ایلام به خصوص گردنه های قُلَندِر و قَلاجه، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن مجهز کنند.

رییس پلیس راه استان تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه ایلام به رانندگان است.

به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی های هواشناسی، سامانه بارشی که از روز جمعه وارد آسمان استان شده از صبح یکشنبه به تدریج تضعیف و خارج می شود اما سرمای هوا تا روز سه شنبه ادامه دارد.

به علت سرمای هوا، فعالیت نوبت صبح تمام مقاطع تحصیلی استان ایلام با یک ساعت و نیم تاخیر شروع می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha