۸ بهمن ۱۴۰۲، ۶:۰۱
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85367443
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استقبال از غرفه ایران در جشنواره بین‌المللی فرهنگ و غذای نیروی هوایی پاکستان

اسلام‌آباد - ایرنا - جشنواره بین‌المللی فرهنگ و غذا به میزبانی دانشکده جنگ نیروی هوایی پاکستان در «کراچی» با حضور افسران نظامی کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش شنبه شب خبرنگار ایرنا، در جشنواره امسال چندین کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، عربستان سعودی، اندونزی، مصر، اردن، بنگلادش، سریلانکا، نیجریه، زیمباوه، بحرین و آفریقای جنوبی حضور داشتند.

این نمایشگاه با حضور سپهبد خلبان خالد محمود فرمانده جنوب نیروی هوایی پاکستان افتتاح شد و وی پس از بازدید از غرفه ایران و جذابیت‌های هنری و فرهنگی ایرانی، از تلاش های سرکنسولگری ایران و خانه فرهنگ کشورمان در شهر کراچی برای راه اندازی غرفه فرهنگی ایرانی تقدیر کرد.

در این نمایشگاه انواع غذاهای معروف و خوراکی های ایرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه عرضه شد. همچنین برخی از صنایع دستی ایران نمایش داده شد و بازدیدکنندگان نیز با جاذبه های گردشگری و تاریخی کشورمان آشنا شدند.

حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی، سرهنگ خلبان علی نظرکرده افسر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سعید طالبی نیا وابسته فرهنگی سرکنسولگری با حضور در نمایشگاه فرهنگی از مهمانان و سایر بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف استقبال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha