شرکت توزیع برق شهرستان اراک در دولت سیزدهم ۷۳ کیلومتر شبکه ایجاد کرد

اراک - ایرنا - قایم مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک گفت: بیش از ۷۳ کیلومتر شبکه توزیع برق این شهرستان در ۲ سال نخست فعالیت دولت سیزدهم ایجاد شد.

«امید رفیعی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: طول شبکه توزیع برق شهرستان اراک تا سال ۱۴۰۰ به بیش از چهار هزار و ۴۴۰ کیلومتر رسید که این رقم تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ به چهار هزار و ۵۱۷ کیلومتر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار شهرستان اراک برقدار هستند و ضریب نفوذ برق در مناطق شهری و روستایی ۱۰۰ درصد است.

قایم مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک ادامه داد: تعداد مشترکین برق این شهرستان از ۲۸۳ هزار و ۶۷۸ مشترک به ۲۹۴ هزار و ۷۸۶ مشترک افزایش یافته است.

رفیعی اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۱۰۸ مشترک برق شهرستان اراک در ۲ سال نخست فعالیت دولت سیزدهم اضافه شده است.

وی با بیان اینکه، ۴۰۵ دستگاه ترانس نیز در این مدت در شهرستان اراک به منظور افزایش پایداری شبکه افزوده شد، گفت: تعداد ترانس برق شهرستان اراک در سال ۱۴۰۰ به چهار هزار و ۲۵۳ دستگاه رسید که این رقم در پایان شهریورماه ۱۴۰۲ به چهار هزارو ۶۵۸ دستگاه افزایش یافت.

قایم مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک ادامه داد: یک‌هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر و ایجاد و توسعه نیروگاه‌های تولید پراکنده به میزان ۳۸۸ کیلووات، از دیگر اقدامات صورت گرفته شرکت توزیع برق شهرستان اراک در ۲ سال نخست فعالیت دولت سیزدهم است.

حدود ۲۹۷ هزار مشترک برق در شهرستان اراک وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha