۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85367557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن های دهه فجر البرز با محوریت مردم و مساجد

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۸
کد خبر: 85367557
جشن های دهه فجر  البرز با محوریت مردم و مساجد

کرج - ایرنا - استاندار البرز از دستگاه های اجرایی و فرهنگی خواست جشن های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این استان با محوریت مردم و مساجد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مجتبی عبداللهی" روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر استان البرز افزود: آماده سازی تمام مساجد استان برای برپایی جشن های انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های فرهنگی ضروری است .

وی ادامه داد: برپایی حدود ۳۰۰ موکب توسط سپاه و مراکز مذهبی برای پذیرایی از مردم و اجرای برنامه های فرهنگی در دستور کار است.
عبداللهی گفت: می توان با برنامه ریزی در ۱۰۰ مسجد شاخص استان به مدت ۱۰ شب برنامه های مختلف متناسب با ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو اجرا کرد تا جمع بزرگی از مردم استان را در بر گیرد.
وی افزود: چراغانی اماکن عمومی استان، نصب پرچم سر در واحدهای صنفی، منازل با هدف ایجاد شور و نشاط و جلوه بصری در سراسر استان از جمله مواردی است که باید با کمک متولیان اجرایی شود.
استاندار البرز گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.

جشن های دهه فجر  البرز با محوریت مردم و مساجد

وی افزود: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جانفشانی های مردم برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران است.
عبداللهی گفت: مشارکت پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در واقع دفاع از ارزش های انقلاب و ادای احترام به خون شهدا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha