۱۵۰۰ خودروی امداد به تجهیزات جمعیت هلال احمر کشور افزوده شد

ایلام - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ خودروی امداد به تجهیزات این جمعیت در کشور افزوده شده است، گفت: در راستای افزایش سطح ارائه خدمات این جمعیت به اقشار مختلف مردم، یک هزار دستگاه آمبولانس امداد نیز خریداری شده است.

به گزارش ایرنا، "نامدار عبدالهیان" روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: در ارزیابی‌های انجام شده در طی ۲ سال گذشته، استان ایلام در سطح کشور در زمینه جذب اعتبارات، برنامه ریزی راهبردی و اجرایی کردن برنامه های عملیاتی جمعیت هلال احمر کشور نمره خوبی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه امروز مدیریت سازمان امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر کشور به یکی از فرزندان ایلام سپرده شده است، افزود: در ایام اربعین حسینی ۱۱۰۰ متر ساختمان امدادی و درمانی هلال احمر در کمتر از ۶۵ روز در سال جاری به عنوان آبروی این جمعیت برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی افتتاح و بهره‌برداری رسید.

معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر در راستای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی به عنوان بزرگ‌ترین همایش و اجتماع مسلمانان در سطح جهان در تلاش برای تقویت زیرساخت های استان ایلام با توجه به مرز مهران و استقبال زوار برای تردد از این مرز است.

عبدالهیان با اشاره به اینکه با تلاش دبیرکل و مجموعه همکاران این جمعیت سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی از مجلس برای توسعه زیرساخت‌های این جمعیت در استان‌ها جذب شد، گفت: امسال اعتبارات هلال احمر از محل تملک دارایی ها از هفت میلیارد به ۱۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امروز یک نگاه راهبردی و برنامه‌ای به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در کشور وجود دارد، افزود: نقش تجهیزات و امکانات در ارائه خدمات به مردم در جمعیت هلال احمر بسیار مهم است، در سال گذشته ۱۵۰۰ خودروی امداد به تجهیزات جمعیت هلال افزوده شد و همچنین یک هزار دستگاه آمبولانس امداد نیز خریداری شده که به شهرهای استان ایلام نیز یک آمبولانس تعلق خواهد گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ناوگان امداد هوایی این جمعیت باید تقویت شود، ابراز کرد: با اعتبارت جدیدی جذب شده امید می‌رود بتوانیم در استان هایی مانند ایلام که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشته و حقی بزرگ بر برگردن جامعه دارند، خدمات ارزنده‌ای در شان این مردم عزیز ارائه شود.

۱۵۰۰ خودروی امداد به تجهیزات جمعیت هلال احمر کشور افزوده شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار با بیان اینکه مسئولیت در نظام مقدس اسلامی امانت الهی است، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان استقبال بسیار خوبی برای شرکت در فعالیت های خدمات رسانی جمعیت هلال احمر به عنوان داوطلب دارند که این امر فرصت مغتنمی برای استفاده از حضور جوانان در این جمعیت است.

حجت الاسلام" الله نور کریمی تبار" یادآور شد: حضور این جوانان در جمعیت علاوه بر افزایش سطح مهارت‌های امدادی فرصتی برای افزایش سطح معنوی با برنامه‌های دینی است که خوشبختانه نگاه خوبی در این جمعیت در راستای معرفت افزایی جوانان وجود دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر نقش مهمی در تسهیل تردد زوار عتبات عالیات و اربعین حسینی داشته است، یادآور شد: نیازمندی‌های استان ایلام با توجه به شرایطی که دارد بسیار زیاد است و لازم است که توجه ویژه‌ای به این استان صورت گیرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به نقش تاثیرگذار جوانان داوطلب این جمعیت در مشارکت حداکثری در انتخابات به ویژه انتخاب اصلح، خاطرنشان کرد: حضور جوانان جمعیت هلال احمر در سطح نقاط مختلف استان برای مردم آرامش آفرین است.

۱۵۰۰ خودروی امداد به تجهیزات جمعیت هلال احمر کشور افزوده شد

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: خوشبختانه با نگاه معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر، تلاش‌های زیادی در پشتیبانی از استان‌های محروم مانند استان ایلام در حوزه اعتباری صورت گرفته است.

"غلامرضا علی‌محمدی" با اشاره به اینکه در بحث مصوبات سفر ریاست ۵۰۰ میلیارد ریال برای استان ایلام مصوب شد، افزود: برای راه اندازی مرکز تخصصی هلال که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تخصیص اعتبار این مرکز به در اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده تحول خوبی در حوزه خدمات و درآمد پایدار برای جمعیت استان ایجاد خواهد شد، ابراز کرد: در حوزه زیرساختی اقدامات مناسبی انجام شده و ایجاد درآمد پایدار برای هلال اهمر استان به منظور پیشبرد برنامه‌ها از رشد ۱۰ برابری برخوردار بوده است.

۱۵۰۰ خودروی امداد به تجهیزات جمعیت هلال احمر کشور افزوده شد

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: جذب اعتبارت ملی برای جمعیت هلال احمر استان نسبت به سال گذشته هفت برابر و اعتبارات استانی پنج برابر شده و این موارد موجب خواهد شد که تحول خوبی در حوزه زیرساخت های این جمعیت در استان داشته باشم.

علی محمدی بیان کرد: در ایام اربعین حسینی امسال با حضور حوزه درمان هلال احمر کشور، یک ظرفیت خوب ۵۰ تخت بستری در مرکز درمانی و امدادی هلال در مرز مهران ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام امروز یکشنبه با حضور "عبدالهیان" معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور برگزار می شود.

با حکم کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر " حمزه محمدی" به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام منصوب و جایگزین" غلامرضا علی‌محمدی" شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha