۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85367592
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات، مجلس قدرتمند را تشکیل می‌دهند

قرچک - ایرنا - سرپرست فرمانداری قرچک گفت: ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در انتخابات، مجلسی قدرتمند و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فخاری روز یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات قرچک که با حضور اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات، بارزترین نمود حضور آگاهانه مردم در انتخاب ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مردم ایران در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها نقش اصلی خود را در کشور با حضور در انتخابات مختلف به اثبات رسانده‌اند و این بار نیز، با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه بار دیگر ثابت می‌کنند که در همه حال پای نظام بوده و از ارزش‌های آن در برابر هجمه‌های دشمنان حراست می‌کنند.

فخاری خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان قرچک، بر اساس وظایف قانونی و در اجرای به موقع دستورالعمل‌ها، روند عملیاتی اجرای انتخابات تا رسیدن به روز موعود حضور با صلابت مردم را بر اساس چهار راهبرد مد نظر رهبر معظم انقلاب در رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت مردم دنبال کرده و تا کنون، این وظایف به درستی ایفا شده است.

این مسئول اضافه کرد: هیأت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان قرچک با تلاش شبانه روزی، ضمن تعیین شعب اخذ رأی، پایش امکانات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات، چینش افراد و مجریان اقدام کرده‌اند و همه شعب، آماده برگزاری انتخابات در روز یازدهم اسفند است.

وی تصریح کرد: هیأت‌های نظارت و بازرسی نیز بر اساس وظایف قانونی خود، در حال رصد و پایش فعالیت‌های صورت گرفته در مناطق مختلف شهرستان است و قطعا با عمل به قانون و شفافیت در امور، زمینه را برای حضور آگاهانه و با شور مردم در انتخابات فراهم می‌کنند.

سرپرست فرمانداری قرچک تأکید کرد: مهمترین اصل در فعالیت‌هایی ستاد انتخابات شهرستان قرچک، عمل به قانون و حرکت در مسیر اجرای تمامی امور بر اساس دستورالعمل‌ها است چرا که این مهم، تضمین کننده مشارکت بالای مردم در این رویداد مهم سیاسی است.

وی تاکید کرد: به منظور آشنایی بیشتر دست اندرکاران برگزاری انتخابات با قوانین، جلسه های آموزشی به صورت مستمر و با حضور گروه‌های مختلف مجری انتخابات برگزار می‌شود تا در روز ۱۱ اسفند و در هنگام حضور مردم در شعب اخذ رأی، مشکلی در روند اجرای این رویداد مهم ایجاد نشود.

فخاری با اشاره به برگزاری جلسات تبیینی مختلف با قشرهای مختلف مردم شهرستان قرچک یادآور شد: عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، وظیفه تک تک افراد جامعه است که این مهم با توجه به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، از اهمیت بیشتر برخوردار است و قطعا می‌تواند با امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه، مشارکت مردم را افزایش دهد.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha