۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85367654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵ دانشجوی دانشگاه لرستان در مراسم اعتکاف شرکت کردند

خرم آباد - ایرنا - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: ۶۵ دانشجوی این دانشگاه در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

حجت الاسلام مجید مویدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۵۰ نفر از شرکت کنندگان مراسم اعتکاف این دانشگاه خواهران و ۱۵ نفر نیز براداران بودند .

وی با بیان اینکه دانشجویان خواهر در مسجد فاطمه الزهراء در دانشگاه لرستان مراسم اعتکاف را انجام دادند، اظهار داشت: ۴۵ نفر از دانشجویان برادر استان نیز در خارج از مسجد دانشگاه لرستان معتکف شدند که از این تعداد ۱۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه بودند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان ادامه داد: برنامه های مختلف فرهنگی، عقیدتی و معرفتی و چهار کارگاه با موضوعات جریان شناسی، اعتقادی، مهدویت و سبک زندگی توسط اساتید این دانشگاه برای دانشجویان خواهر این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام مویدی عنوان کرد: همچنین کرسی تلاوت با حضور قاریان برجسته بین المللی نیز در این دانشگاه برگزار شد که با اتسقبال چشمگیر دانشجویان مواجه شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در ایام امتحانات دانشجویان گفت: ثبت نام و برگزاری این مراسم پرفیض معنوی در ایام امتحانات دانشجویان برگزار شد که تلاش می شود در سال های آینده با برنامه ریزی در این راستا از بیشترین ظرفیت دانشجویان استفاده شود.

به گزارش ایرنا، حدود ۹ هزار دانشجو با حضور ۳۵۰ عضو هیات علمی در ۶ دانشکده علوم پایه، دامپزشکی، مدیریت و اقتصاد، ادبیات و علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی در دانشگاه لرستان تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha