خاموشی برق در استان کرمانشاه ۱۲ درصد کاهش یافته است

کرمانشاه - ایرنا - معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کاهش ۱۲ درصدی خاموشی‌های استان در سال جاری نسبت به پارسال خبر داد و گفت: این مهم با تعمیرات به موقع و هدفمند، استفاده از تکنولوژی‌های جدید جهت مدیریت واحدهای عملیات و اتفاقات، راه‌اندازی پروژه‌های مدیریت دارایی و راه‌اندازی سیستم اتوماسیون و اسکادا اتفاق افتاده است.

به گزارش ایرنا؛ «همایون رحیمی میرعزیزی روز سه‌شنبه در این ارتباط همچنین از تعویض حدود ۲۰ هزار لامپ در معابر و کوچه های رنج های مختلف شهری و روستایی استان در سال جاری خبر داد و افزود: برای کاهش مدت زمان خاموشی ها در سال جاری و تعویض این تعداد لامپ کار جهادی صورت گرفته که رضایت همشریان را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه کار نظارت بر شبکه برق و دیسپاچینگ وظیفه ۲۴ ساعته ای است؛ وضعیت کنونی شبکه برق استان را قابل قبول اعلام کرد.

رحیمی میرعزیزی به رویکرد آموزش های جدید و بروز و تهیه تجهیزات مدرن اشاره کرد و گفت: در ۲۰ ماه اخیر هیچگونه حادثه منجر به فوت و نقص عضو در این شرکت رخ نداده که نتیجه این آموزش ها است.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید ۲ هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات، نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha