۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85367878
T T
۲۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حملات مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیست

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85367878
حملات مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیست

تهران-ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین از هدف قرار دادن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف نوار غزه خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، گردان‌های مقاومت ملی فلسطین نیروهای شهید«القاسم» اعلام کرد که نیروهای صهیونیستی در محورهای درگیری در نوار غزه را هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده است.

سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که با نظامیان صهیونیست درحال درگیری‌های شدید با استفاده از سلاح تیربار و سلاح سنگین از جمله در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه است.

پیش از این روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد: نبرد در خان یونس بسیار شدید و طولانی‌تر از نبردهای انجام شده در شمال غزه است.

این رسانه صهیونیستی ادامه داد: نیروهای حماس مخفی نشده‌اند، بلکه از تونل‌ها و مکان های دیگر خارج شده و می‌جنگند.

یدیعوت آحارنوت افزود که نبرد در خان یونس، به عنوان سنگر «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس دارای اهمیت است و ارتش رژیم اسرائیل به دنبال رسیدن به اسیران صهیونیست است و اگر آنها در خان یونس نباشند، کار بسیار سخت خواهد شد.

این رسانه صهیونیستی اضافه کرد که هرگونه عملیات در منطقه رفح یا در محور صلاح الدین (فلادلفیا) در مرز نوار غزه با خاک مصر مستلزم یک سری پیش شرط و تحقق آن دشوار است.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیش از این در بیانیه ای اعلام کرد که یک تانک رژیم صهیونیستی از نوع «مرکاوا» و ۲ نفربر این رژیم را در در غرب شهر خان یونس با گلوله های «آر پی جی» هدف قرار داده و آنها را منهدم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha