۹ هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در استان مرکزی آماده بهره‌برداری است

ساوه - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: ۱۰ پروژه گازرسانی به ارزش ۹ هزار میلیارد ریال در این استان آماده افتتاح است و همزمان با ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی کمال آبادی فراهانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل گازرسانی به یک‌هزار و بیست و یکمین و یک هزار و بیست و دومین روستای استان، بازسازی و بهسازی ۱۳ ایستگاه و طرح‌های مسکن ملی است.

وی با بیان اینکه ۲ روستای گازرسانی شده در شهرستان ساوه شامل آبادی‌های «پنگ آباد» و «حریق آباد» است، یادآور شد: امسال برای اجرای طرح گازرسانی به طرح‌های مسکن ملی اراک، مهاجران و ساوه، ۳۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و بخش قابل توجهی از واحدهای مسکونی این طرح در دهه فجر امسال از این خدمت بهره‌منده می‌شود.

کمال آبادی فراهانی یادآور شد: امسال با اجرای طرح‌های گازرسانی هشت هزار و ۳۰۰ مشترک خانگی و ۱۶۷ مشترک صنعتی جدید به خدمت گیرندگان این شرکت اضافه شده است.

تاکنون در ۳۵ شهر و یک‌هزار و ۲۰ روستای استان مرکزی عملیات گازرسانی انجام شده است و این خدمت به ۶۱۶ هزار مشترک ارایه می‌شود که ۴۴۰ هزار مشترک شهری و ۱۷۷ هزار مشترک روستایی است.

۶ هزار و ۷۰۰ مورد از مشترکان شرکت گاز استان مرکزی صنعتی است که در ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی و گلخانه‌های مکانیزه این خدمت را دریافت می‌کنند.

مصرف گاز در استان مرکزی شامل ۲۶ درصد خانگی، ۲۶ درصد نیروگاهی، ۴۲ درصد صنایع و سه درصد سی ان جی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha