۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85368004
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تردد کامیون در گردنه اسدلی بجنورد ممنوع شد 

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85368004
تردد کامیون در گردنه اسدلی بجنورد ممنوع شد 

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: تردد کامیون‌ها در گردنه اسدلی در مسیر بجنورد - اسفراین به علت بارش برف تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تردد خودروها نیز در محور بجنورد - اسفراین تنها با زنجیر چرخ میسر است.

وی افزود: بارش برف و باران در گردنه های امین الله در مسیر بجنورد - آشخانه، گردنه اسدلی، گردنه جوزک در مسیر چمن بید - جنگل گلستان گزارش شده و سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: راهداران در جاده ها حضور دارند و شن و نمک پاشی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: وزش باد شدید در مسیر بجنورد - گرمه نیز گزارش شده است و بر این اساس از رانندگان ناوگان باری و سنگین درخواست می‌ شود از ایمنی بار خود اطمینان پیدا کنند.

سرهنگ اسپیدکار با تاکید بر اینکه رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، گفت: رانندگان پیش از شروع سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و وسایل ایمنی و زمستانی را به همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا هواشناسی خراسان شمالی با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرده است که با فعالیت سامانه بارشی از صبح امروز وزش باد لحظه ای شدید، بارش برف، کولاک در ارتفاعات، مه و کاهش دید پیش بینی شده است.

این سامانه تا ظهر روز دوشنبه در استان فعال است و بر این اساس کاهش دید افقی در محورها، لغزندگی جاده‌ ها، مسدود شدن محورهای مواصلاتی کوهستانی و آبگرفتگی معابر محتمل است.

کاهش دمای هوا همراه با یخبندان در روزهای سه شنبه تا صبح پنج شنبه پیش بینی شده است و مردم استان در مناطق مختلف از صبح یکشنبه تا صبح سه شنبه کاهش دمای هوا به میزان ۶ تا هشت درجه سانتیگراد را تجربه می کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha