۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85368056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ تن آرد قاچاق در دیواندره کشف شد

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبر: 85368056
۲۱ تن آرد قاچاق در دیواندره کشف شد

سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی کردستان از کشف و ضبط ۲۱ تن آرد قاچاق در دیواندره خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی دیواندره با اشراف اطلاعاتی انبار دپوی آرد قاچاق در شهرستان را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی دیواندره با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از انبار مورد نظر ۲۱ تن آرد گندم فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

کشف خودروهای قاچاق ۶۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی کردستان همچنین از کشف سه دستگاه خودرو تویوتا قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در بانه خبر داد.

سردار آزادی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان بانه با اشراف اطلاعاتی سه دستگاه خودرو تویوتا قاچاق با پلاک جعلی را در یکی از محلات شهرستان شناسایی کردند و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بانه با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی در بازرسی از محل مورد نظر سه دستگاه تویوتا قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودروهای قاچاق کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha