۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبر: 85368122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته رسانه ستاد دهه فجر جیرفت فعال شد

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبر: 85368122
کمیته رسانه ستاد دهه فجر جیرفت فعال شد

جیرفت- ایرنا- کمیته ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت برای پوشش فعالیت‌های سالگرد پیروزی انقلاب و دستاوردهای این انقلاب فعالیت خود را امروز(یکشنبه) آغاز کرد.

به گزارش ایرنا اهالی رسانه جیرفت شامل خبرگزاری ها، نشریات و فضای مجازی نخستین هماهنگی ها را انجام دادند تا بیشترین هم افزایی در زمینه بازتاب برنامه‌های سالگرد انقلاب و اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت گیرد.
مسئول کمیته ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت هم در نخستین نشست این کمیته گفت: ۲۴ کمیته از جمله بهداشت و درمان، عمران، فرهنگی و عشایری تشکیل شده که کمیته رسانه و اطلاع رسانی یکی از آنهاست.

علی سعیدی افزود: مردم‌محور بودن مناسبات و جشن ها اصل است و باید مردم را به مشارکت و حضور بیشتر در این آیین ها تشویق کنیم.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم هستند ادامه داد: با همه مشکلات می بینیم نظام به دنبال امنیت و آسایش مردم است و اهالی رسانه باید با آگاه کردن مردم امیدآفرینی کنند.
سعیدی تاکید کرد: مسئولان هم باید پاسخگوی مطالبات به‌حق ولی نعمتان خود و خدمتگزار آنها باشند.
وی با اشاره به اینکه شعار محوری امسال، جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن است گفت: رژه موتوری در سالروز ورود امام به کشور در شهر جیرفت برگزار می شود.
سعیدی با اشاره به تعطیل بودن روز زنگ انقلاب بیان کرد: مراسم زنگ انقلاب به روز چهارشنبه (روز قبل) منتقل شده است که در یکی از مدارس محله‌ای که رهبر معظم انقلاب در آنجا تبعید بودند زنگ انقلاب نواخته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha