۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85368132
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام در بندرانزلی آغاز شد

رشت - ایرنا - رئیس هیات قایقرانی گیلان گفت: اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور با حضور پنج قایقران در بندرانزلی آغاز شد.

علیرضا محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: در اردوی یادشده، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل، الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از استان گیلان به همراه کیانا کمال‌زاده از استان هرمزگان حضور دارند.

وی افزود: این قایقرانان برجسته و زبده کشور تمرینات خود را در کایاک آقایان و بانوان زیرنظر مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند که آرش بصارت‌دار هدایت آقایان و همچنین هدایت بانوان حاضر در اردوی تیم ملی را الهه خوارزمی برعهده دارند؛ ضمن اینکه عباس صیادی به عنوان سرپرست در این اردو حضور یافته است.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور در چند منطقه دیگر همچون استان های مازندران و گلستان نیز برگزار می‌شود که میزبانی منطقه نخست(الف) برعهده بندرانزلی است؛ در هر اردو، قایقرانان همان استان به همراه چند قایقران از سایر استانهای کشور حضور خواهند یافت.

رئیس هیات قایقرانی گیلان اضافه کرد: اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور به مدت حدود سه هفته زیرنظر مربیان این تیم و در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در بندرانزلی ادامه خواهد یافت.

محمدی خاطرنشان کرد: تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کایاک ایران، خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس که فروردین ماه سال آینده در کشور ژاپن برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه گیلان یکی از قطب‌های برتر کشور در رشته ورزشی قایقرانی به خصو در آبهای آرام است ؛ امیدواریم که ورزشکاران این استان در نهایت بتوانند با عضویت در تیم ملی و درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه المپیک ۲۰۲۴ فرانسه را نیز کسب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha