۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85368272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رسانه صهیونیستی: پیروزی هر روز دور و دورتر می‌شود

تهران-ایرنا- درپی عقب‌نشینی گروهی دیگر از نظامیان ذخیره رژیم صهیونیستی از غزه، یک رسانه صهیونیستی به شکست این رژیم در جنگ اعتراف کرد و نوشت: پیروزی هر روز دور و دورتر می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با یک مقاومت شدید از سوی رزمندگان فلسطین در خان یونس مواجه است.

در همین راستا، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد: تیپ ذخیره «کریاتی» ماموریت خود را به پایان رساند و خان یونس را ترک کرد.

آحارنوت در ادامه اعلام کرد که بیش از ۷۰ بالگرد حامل نظامیان زخمی در غزه از آغاز جنگ بر بام بیمارستان «ایخیلوف» در تل‌آویو فرود آمده‌اند.

به گزارش ایرنا، بعد از حدود چهار ماه جنگ علیه غزه، شکست کابینه رژیم صهیونیستی در دستیابی به ۳ هدف اعلامی این کابینه یعنی نابودی حماس و آزادی اسرا موجب تشدید تنش ها بین سران رژیم صهیونیستی شده و جایگاه ائتلاف حاکم بر کابینه این رژیم در میان توده صهیونیست ها را تضعیف کرده است.

برخی کارشناسان منطقه و رژیم صهیونیستی معتقدند که برقراری آتش بس در جنگ غزه منجر به سقوط فوری کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم شده و وی به خاطر شکست از مقاومت فلسطین و پرونده های فساد، محاکمه خواهد شد.

رسانه ها و مقامات رژیم صهیونیستی، ادامه جنگ علیه غزه را به نفع این رژیم ندانسته و اعلام کرده اند که تداوم جنگ ریشه در منافع شخصی نتانیاهو و متحدان راست‌گرای آن دارد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان مقاومت نیز به مقابله با نظامیان این رژیم پرداخته و ضربات مهلکی به ارتش صهیونیست‌ها وارد کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha