۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 5447
کد خبر: 85368302
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

قانونگذار اروپایی: این اتحادیه آغشته به خون کودکان فلسطینی است

تهران-ایرنا- «مایک والاس» نماینده پارلمان اروپا اظهار داشت: اتحادیه اروپا نمی‌تواند در حالی که [دستانش] به خون کودکان فلسطینی آغشته شده است، درباره «ارزش‌های اروپایی» حرف‌های پوچ و بیهوده بزند.

به گزارش ایرنا، این نماینده ایرلندی پارلمان اروپا روز یکشنبه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: رفتار و عملکرد کشورهای اتحادیه اروپا از هفت اکتبر (۱۵ مهر و آغاز عملیات طوفان الاقصی)، به طور کامل مغایر با مفهوم انسانیت است، چه رسد به اینکه به حقوق بشر احترام بگذارد.

والاس همچنین در ضمیمه پیام خود در ایکس، ویدیویی از سخنرانی‌اش منتشر کرد که در آن با اشاره به «کشته شدن بیش از ۱۰ هزار کودک در غزه تنها در ۱۰۰ روز نسل‌کشی اسرائیل در این باریکه»، اظهار داشت: شورای اتحادیه اروپا حتی خواستار آتش‌بس هم نشده است.

وی ادامه داد: آلمانی‌ها نه تنها از اسرائیلی‌ها در برابر اتهام نسل‌کشی در دیوان بین المللی دادگستری دفاع می‌کنند، بلکه فروش تسلیحات ما [اتحادیه اروپا] به اسرائیل را ۱۰ برابر کرده‌اند.

این قانونگذار اروپایی افزود: اتحادیه اروپا نمی‌تواند در حالی که [دستانش] به خون کودکان فلسطینی آغشته شده است، درباره «ارزش‌های اروپایی» حرف‌های بیهوده بزند.

به گزارش ایرنا، جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه در حالی به یکصد و چهاردهمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

گفتنی است در اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در بیش از ۱۰۰ روز گذشته، افزون‌بر ۲۶ هزار فلسطینی که اکثر آنها زن و کودک هستند، ‌به شهادت رسیده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha