۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85368323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برگزاری تریبون آزاد انتخابات در مدارس قرچک

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبر: 85368323
برگزاری تریبون آزاد انتخابات در مدارس قرچک

قرچک - ایرنا - تریبون آزاد انتخابات با موضوع برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه در دبیرستان شهید همت قرچک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دانش آموزان دبیرستان شهید همت قرچک روز یکشنبه با شرکت در تریبون آزاد با موضوع انتخابات، مسائل مختلف شهر را مطرح کرده و با پاسخگویی مسئولان همراه شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در حاشیه برپایی این تریبون آزاد به خبرنگاران گفت: دانش آموزان به عنوان سفیران جامعه، نقش موثری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بر عهده دارند و می‌توانند جامعه را به سمت فرهنگسازی حضور موثر در صحنه‌های مختلف رهنمون شوند.

برگزاری تریبون آزاد انتخابات در مدارس قرچک

روح الله زنجیرانی فراهانی افزود: آموزش و پرورش به دلیل گستردگی فعالیت و ارتباط موثر و مستقیم با جامعه و خانواده‌ها، نقش مهم و اثربخشی در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های مختلف بر عهده دارد و قطعا در انتخابات پیش رو نیز، این اثرگذاری نمود بیشتری را در زندگی اجتماعی جامعه دارد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان به عنوان آینده کشور، پیش از این با شرکت در برنامه‌های مختلف از جمله شوراهای دانش آموزی، حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی را تمرین کرده و به این باور رسیده‌اند که در سایه انتخاب صحیح، می‌توانند شرایط بهتری را برای حضور در مدرسه ایجاد کنند و امروز دانش آموزان رأی اولی، با شرکت در انتخابات، رسیدن به سن تکلیف سیاسی خود را جشن گرفته و همپای بزرگ‌ترها، در تشکیل مجلسی قوی سهیم می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاظرنشان کرد: امسال بیش از ۲ هزار رأی اولی دختر و پسر مدارس شهرستان قرچک ، برای نخستین بار در این آزمون بزرگ سیاسی شرکت می‌کنند و قطعا حماسه حضور آنان، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم می‌زند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

بیش از ۵۷ هزار دانش آموز در مدارس شهرستان قرچک مشغول به تحصیل می‌باشند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha