۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۱
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85368472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه اندازی کانال های تبلیغاتی، به انتخاب اصلح مردم کمک می کند

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با بیان اینکه انتخابات یکی از نقاط عطف و مقوله‌های اساسی حکومت مردم‌سالاری دینی است، گفت: راه اندازی کانال های تبلیغاتی تلویزیونی، به انتخاب اصلح مردم کمک می کند.

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار روز یکشنبه در آیین راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی تلویزیون انتخاباتی هفت حوزه لرستان، عنوان کرد: مردم‌سالاری دینی ماحصل فراز و نشیب تاریخ و تحولات کشور است.

وی بیان کرد: هزینه هایی در یک فرآیند چندصدساله پرداخت کرده ایم و نتیجه این امر سبب شد که مردم ایران بر اساس اعتقادات خود به حکومتی مستقل و مردم‌سالارانه به رشدی رسیدند که حتی کودتاها و جنگ‌هایی نظیر جنگ تحمیلی نتوانست آن را خدشه‌دار کند و امروز در قالب انتخابات برای خود تصمیم می گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری دهها دوره انتخابات در استان از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه داد: مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود دخیل هستند و همه ما در مقابل میراث به دست آمده مسوولیت داریم.

زیویار همچنین گفت: برای موضوع انتخابات، ۳۰ هزار نفر در حوزه‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی لرستان در تلاش هستند تا در نهایت ۹ کرسی مجلس توسط منتخبین مردم کسب و این انتخابات به نتیجه برسد.

وی یادآور شد: به استناد ماده ۸۱ قانون انتخابات، شکل‌گیری هیات‌های تبلیغاتی لحاظ، در راستای قرار دادن امکانات برای چهار مولفه مورد تایید مقام معظم رهبری به نام امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت همکاری و عدالت در تبلیغات رعایت شود.

وی راه اندازی کانال های تلویزیونی را گامی جهت توزیع عادلانه فرصت های تبلیغاتی دانست و اظهار داشت: مسیر منتهی به هدف اهمیت دارد بنابراین رعایت انصاف و اخلاق در انتخابات ضروری است.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان نیز گفت: رسانه ملی امسال، طرح ویژه و مبتکرانه ای را در راستای ایجاد عدالت برای تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است.

علیرضا شیروی اظهار داشت: از ابتدای تاسیس رادیو و تلویزیون در کشور به طور تقریبی ۲۰ شبکه تلویزیونی داخلی و برون مرزی  فعال شده است اما امسال بیش از ۲۰۰ شبکه تلویزیونی در کمتر از یک ماه راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به راه اندازی هفت شبکه انتخاباتی در لرستان نیز تصریح کرد: با توجه به ضرورت پایداری و امنیت این کانال ها، ۲۵۰ ایستگاه فرستنده پرقدرت، متوسط قدرت و کم قدرت در استان مشغول خدمت رسانی هستند و همه جمعیت استان تحت پوشش این شبکه‌ها قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا تاکنون ۳۱۴ نفر برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان تایید صلاحیت شده اند و ۱۱ اسفند ماه امسال برای کسب ۹ کرسی خانه ملت با هم رقابت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha