۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبر: 85368818
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دومین یادواره شهدای اطلاعات عملیات سپاه استان تهران برگزار شد+فیلم

شهرری - ایرنا - دومین یادواره شهدای اطلاعات عملیات سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با حضور خانواده‌ها، همسران و همسنگران آنان در ستاد فرماندهی این سپاه روز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رزمندگان هشت سال دفال مقدس که در جنگ با دشمنان انقلاب به جبهه رفته و هر کدام یادگاری در بدن خود از آن دوران به همراه دارند به یاد همرزمان خود دور هم جمع شدند تا یاد آنان را در این دوران زنده کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا (ع) در باره این یادواره به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم برای زنده کردن یاد شهدای اطلااعات عملیات سپاه سیدالشهدا (ع) با حضورجمعی از همرزمانشان برگزار شد تا گوشه ای از خاطرات رشادتهای شهدا در هشت سال دفاع مقدس زنده شود.

سرهنگ مجید امیر عبدالهیان افزود: بعضی از واژگان مثل مقاومت پا را فراتر از یک مفهوم گذاشته و الان شاهد هستیم که به یک فرهنگ تبدیل و به برکت انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و خون شهدا از مرز ایران خارج شده و در سطح کشورهای منطقه و حتی دنیا در حال کسترش است.

وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی در انتشار فرهنگ شهادت اظهار داشت: راهبرد جمهوری اسلامی در حال حاضر تا دریای مدیترانه و کشورهای افریقایی و در حیاط خلوت آمریکا گسترش یافته و فرهنگ مقاومت توانسته تاثیر خود را در این کشورها و مناطق بگذارد.

این مسئول خون شهدا را عامل پیروزیهای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: برای اینکه مدیون خون شهدا نباشیم وظیفه داریم که این فرهنگ را در جامعه نشر و گسترش دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا (ع) یادآور شد: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب هنوز نتوانسته اند سختی های دفاع مقدس را لمس کنند قشر جوانی که به هر حال آینده این انقلاب دست آنان است و باید آن را اداره کنند و ما تکلیف داریم که فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل جوان نشر دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha