بیش از ۱۶ هزار برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در بوشهر صادر شد

بوشهر_ ایرنا_سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از انجام ۱۶ هزار و ۱۶۶ معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد

به گزارش ایرنا، عباس فرامرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:: از این میزان، ۱۱ هزار و ۲۰۷ وسیله نقلیه در مرحله اول قبول شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین یکهزار و ۸۵۱ دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین پس از اصلاح عیب، قبول شدند.

سرپرست معاونت حمل و نقل استان بوشهر تصریح کرد: ۳ هزار و ۱۰۸ دستگاه ناوگان نیز در تست‌های مربوطه رد شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

به گفته فرامرزی، بیشترین مردودی ناوگان سنگین و نیمه سنگین استان در معاینه‌های فنی شامل تست ترمز بوده که ۶۴ درصد را شامل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در شهرهای بوشهر و برازجان بیان کرد: همچنین یک مرکز معاینه فنی دیگر در شهرستان عسلویه در آستانه بهره‌برداری می‌باشد.

سرپرست معاونت حمل و نقل استان بوشهر یادآور شد: معاینه فنی ناوگان به منظور ارتقای ایمنی در ترددهای جاده‌ای، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو و حفظ محیط زیست انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha