۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85368924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ورامین: مردم محور تحول در جمهوری اسلامی هستند

ورامین - ایرنا - فرماندار ویژه ورامین با بیان اینکه مردم محور تحول در جمهوری اسلامی هستند، گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات اقتدار ملی، امنیت و قدرت برای کشور به وجود می آورد.

به گزارش ایرنا، مجید درویشی روز دوشنبه در همایش حماسه حضور که باحضور رئیسان دستگاهها و اصناف شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: در سایه امنیت و اقتدار ملی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سامان یافته و همه اینها با حضور پر شور مردم در عرصه های مختلف محقق می شود.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم می گذرد، مردمی که پیش از انقلاب در دوران پهلوی هیچ جایگاهی در حکومت نداشتند و به طور کلی کنار گذاشته شده بودند در جمهوری اسلامی همه کاره اند و تمام مسئولان نظام با رای مستقیم آنان انتخاب می شوند.

این مسئول افزود:به طور متوسط از ابتدای انقلاب تاکنون در هر ۱۳ ماه یک انتخابات در سطح کشور برگزار شده است.

معاون استاندار تهران در پاسخ به این شبهه که در انتخابات نفرات از پیش تعیین شده اند، یادآور شد: تاریخ ۴۵ ساله انقلاب در انتخابات ها نشان داده است که در دولت های که مستقر بودند جریانات مخالف سیاسی رأی آورده اند که نشان از مهندسی نبودن انتخابات توسط عوامل اجرایی است.

وی اضافه کرد: چهار هزار و ۵۰۰ عوامل برگزاری فرآیند انتخابات با ستاد انتخابات شهرستان ورامین در قالب هیات های اجرایی نظارت و بازرسی همکاری می کنند که همه آن ها از مردم هستند و اصولاً انتخابات ها همه با حضور مردم برگزار می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم به حضور در سر صندوق های رأی گفت: دشمنان ایران همه توان خود را در طول تاریخ برای مخالفت ملت ایران گذاشته اند و در این انتخابات هر کسی که با صندوق آرا قهر کند در زمین دشمن بازی کرده است.

درویشی یادآور شد: نماینده ای باید انتخاب کنیم که در همه حوزه ها توانمند باشد و بتواند قانونی تصویب و گره ای از مشکلات مردم حل کند و انتخابات مجلس به دلیل ریل گذاری و قانون گذاری مهم و حضور پر شور مردم در این انتخابات بسیار مهمتر است.

شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha