۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85369002
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ماندگاری هوای سرد در همدان

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85369002
ماندگاری هوای سرد در همدان

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته به منفی پنج درجه سانتیگراد رسید گفت: هوای سرد تا چند روز آینده در استان ماندگار است.

محمد حسن باقری شکیب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری همراه با وزش ملایم باد در برخی از ساعات و سرمای هوا پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: طی ساعاتی از بعدازظهر سه شنبه بارش های پراکنده و خفیف برف استان را به خصوص در نقاط شمالی، غربی و کوهستانی فرا می گیرد.

باقری شکیب با بیان اینکه در روز چهارشنبه بارش نداریم خاطرنشان کرد: در بعدازظهر پنجشنبه با تقویت سامانه بارشی تا روز شنبه بارش برف را در اکثر نقاط خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: نهاوند و اسدآباد با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل تپه با هشت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب چهار درجه سانتیگراد بالای صفر و پنج درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha