۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85369039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک مسکن استان مرکزی ۴۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال وام پرداخت کرد

اراک - ایرنا - مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی گفت: ۴۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال وام توسط این بانک از زمان شروع طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم در استان مرکزی پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، « صید نبی حیدریان» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان مرکزی در اراک، افزود: این میزان تسهیلات به ۹ هزار و ۳۵۹ واحد در استان مرکزی اعطا شده است.

وی بیان کرد: بانک مسکن استان مرکزی تاکنون ۱۰۰ درصد به تعهدات خود در زمینه طرح نهضت ملی مسکن عمل کرده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده در راستای طرح نهضت ملی مسکن این استان، ۳۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به ۶ هزار و ۴۹۲ واحد در پروژه‌های این طرح پرداخت شده است.

حیدریان اظهار کرد: سه‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به یک‌هزار و ۴۰ واحد خودمالک،۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال به یک‌هزار و ۳۶۴ واحد روستایی و یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به ۴۶۳ واحد بازآفرینی شهری استان مرکزی از زمان فعالیت دولت سیزدهم و با آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: سقف پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، این سقف در واحدهای روستایی ۲ میلیارد ریال است که مقرر شده به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یابد.

وی، همچنین سقف این تسهیلات را در بخش بازآفرینی شهری در سال جاری، پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی افزود: این بانک از ابتدای سال گذشته تاکنون ۴۰۴ فقره وام ازدواج به مبلغ ۶۳۸ میلیارد ریال نیز پرداخت کرده است.

حیدریان تصریح کرد: پرداخت ۶۰۷ مورد وام فرزندآوری به مبلغ ۲۶۵ میلیارد ریال طی سال گذشته و امسال، از دیگر توفیقات بانک مسکن استان مرکزی در سال جاری است.

بانک مسکن استان مرکزی با ۲۵ شعبه و ۲۳۲ پرسنل فعال در این شعب به خدمت رسانی به مردم اشتغال دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha