۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85369091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره فرهنگی هنری " امید فردا " در مدارس گناوه آغاز شد

گناوه - ایرنا - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه گفت: چهل و دومین جشنواره فرهنگی ـ هنری دانش‌آموزی « امید فردا» با عنوان مدارس آرمانی هنرهای آسمانی «ماها» در مدارس این شهرستان آغاز شد.

" طاهره احمدپور " روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره در راستای تحقق‌ برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول‌ آفرین در تربیت هنری، زیبایی‌ شناختی و رویکرد مدرسه‌محوری توسط آموزش و پرورش همزمان با شروع هفته فرهنگ و هنر برگزار شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش همه ساله به منظور ایجاد روحیه همکاری، رقابت و نشاط دانش‌آموزان در کنار علم‌آموزی، اقدام به برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف می‌کند که یکی از رویدادهای مهم هنری در چند سال اخیر، جشنواره فرهنگی هنری امید فردا است.

احمد پوربا اشاره به اینکه این جشنواره تا پایان دهه فجر ادامه دارد یادآور شد: اساس جشنواره فرهنگی هنری امید فردا ، گامی در جهت شناخت، رشد و تعالی دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه بیان داشت: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، سرود ، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲۱ هزار دانش آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha