۱۵۰ برنامه شاخص دهه فجر در آذربایجان شرقی با پیوست انتخاباتی برگزار می‌شود

تبریز- ایرنا- رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۱۵۰ برنامه اصلی و شاخص دهه فجر انقلاب اسلامی با پیوست انتخاباتی در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری روز دوشنبه در نهمین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی که در بنیاد شهید استان برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت در انتخابات با حضور حداکثری مردم راهبرد برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی است.
وی بیان با اشاره به اینکه یکهزار و ۵۰۰ برنامه زیر مجموعه برنامه‌های شاخص و محوری در سطح آذربایجان شرقی در طول ایام دهه فجر تا ۲۹ بهمن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یکهزار و ۹۸۰ طرح عمرانی نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.
حجت الاسلام اسکندری همچنین با تاکید بر استقبال از دهه فجر و فضاسازی محیطی گفت: ادارات مجموعه‌های مختلف نسبت به آذین‌بندی، فضاسازی و تبلیغات محیطی بیش از پیش تلاش کنند چون درخت انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است.
وی همچنین با اشاره به ‌مهمترین برنامه‌های ایام دهه فجر، افزود: شب های شعر انقلاب اسلامی توسط حوزه هنری در تبریز برگزار می‌شود و ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز ۱۱ بهمن زنگ انقلاب در مدارس به صدا درمی آید و ۱۲ بهمن مراسم میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در مصلای اعظم تبریز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ۱۳ بهمن ماه نیز بعد از نماز جمعه برای گرم نگاه داشتن تنور حمایت از غزه، راهپیمایی با نام «جمعه های خشم» برای حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اسکندری رژه موتور سواران، افتتاح جشنواره فیلم فجر و رونمایی از پنج جلد کتاب وصایای شهدای آذربایجان شرقی در ۱۵ بهمن، غباروبی مزار شهدا و عید مبعث در ۱۹ بهمن از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: اجتماع رای اولی های دانش آموز، نمایشگاه از سقوط تا صعود، بازخوانی سرودهای اول انقلاب از جمله برنامه های آموزش و پرورش، تریبون های آزاد اندیشی، تولید محتوا در دانشگاه تبریز از دیگر برنامه های دهه فجر است.

اجرای ۴۴ برنامه توسط بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی در دهه فجر

علی اکبر سلمانی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی نیز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۴ برنامه شاخص با ده ها برنامه زیرشاخص در این ایام اجرا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این نهاد در کنار انجام وظایف ذاتی خود در خدمت رسانی به ۱۶۷ هزار و ۶۹۲ عضو معزّز جامعۀ هدف، به واسطۀ اینکه مولود انقلاب اسلامی است، برنامه های گسترده ای برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده که ۴۴ عنوان از این برنامه ها، به عنوان برنامه شاخص تعیین شده است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش نیمکت های سوخته با موضوع بزرگداشت شهدای بمباران مدارس زینبیه و ثارالله میانه، ملاقات ایثارگران با نماینده ولی فقیه در استان با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب(مد ظله العالی)، مراسم بزرگ مهمانی لاله ها به منظور غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا در بعدازظهر روز ۱۹ بهمن و عطرافشانی مزار شهدای هموطن ارامنه در قبل از ظهر همان روز، از جملۀ این برنامه های شاخص است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha