فعال سیاسی: مشکلات اقتصادی نمی‌تواند مانعی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای باشد

شهرکرد - ایرنا - دبیر حزب اعتدال و توسعه چهارمحال و بختیاری گفت: هرچند مشکلات اقتصادی امروز از مهمترین مسائل جامعه به شمار می‌رود اما این عامل نمی‌تواند مانعی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای باشد.

امید جلیل‌پور روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: قهر مردم با صندوق‌های رای که این روزها دشمن به آن بسیار دامن می‌زند نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مشکلی نیز بر مسائل جامعه می‌افزاید.

وی درک مردم نسبت به شرایط سیاسی جامعه را بالا دانست و گفت: حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای نه تنها موجب توسعه کشور نمی‌شود بلکه موجب پس‌رفت و وخیم‌تر شدن اوضاع می‌شود.

دبیر حزب اعتدال و توسعه چهارمحال و بختیاری گفت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم تشکیل شده و این ملت همواره در ۴۵ سال گذشته همیشه در انتخابات‌ها و وقایع سیاسی و اجتماعی مهم حضور فعال و پرشوری داشته‌اند که این بیانگر حاکم بودن دموکراسی دراین مملکت است.

جلیل‌پور گفت: لازمه ناامیدی دشمن از نظام جمهوری اسلامی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است و به طوریقین این حضور موثر مشت محکمی خواهد بود به دهان یاوه گویانی که ادعا می‌کنند مردم از نظام دلسرد شده‌اند.

وی لازمه ناامیدی دشمن از نظام را تاکید کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای مانع بزرگی بر سرراه دشمن خواهد بود و به آن‌ها اجازه دخالت در امور داخلی و سیستماتیک کشور را نمی‌دهد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه چهارمحال و بختیاری با تاکید براینکه امنیت امروز نشات گرفته از مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف است گفت: امنیت، رفاه و آسایش جامعه منوط به حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

جلیل‌پور افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه، وجود برخی از مشکلات در جامعه یک مساله طبیعی به شمار می‌رود و این مسائل باعث نمی‌شود مردم از نظام فاصله بگیرند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: به طور حتم انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای بالا پشتوانه‌ای محکم برای مجلس به شمار می‌رود و موجب می‌شود منتخبان مردم نیز با قدرت از حق مردم دفاع کنند.

وی گفت: حضور طیف‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف در میدان رقابت انتخابات را از حالت تک قطبی خارج و موجب شور انتخاباتی می‌شود.

جلیل‌پور افزود: گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی ممکن است از نظر سلیقه باهم اختلاف نظرهایی داشت باشند اما همه آن‌ها زیرپرچم جمهوری اسلامی قرار دارند و از چارچوب نظام عدول و عبور نمی‌کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha