امکان افزایش تایید صلاحیت داوطلبان مجلس وجود دارد

بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: برخی داوطلبانی که صلاحیت آنها رد یا احراز نشده در موعد مقرر اعتراض خود را ثبت کرده‌اند که امکان تایید صلاحیت برخی از آنها وجود دارد.

اکبر پورات روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از ۲۶۴ متقاضی شرکت در انتخابات، ۱۴۲ نفر تأیید صلاحیت شدند که تا ۱۹ بهمن که فرصت اعتراض تأییدنشدگان وجود دارد ممکن است به این شمار افزوده شود.

وی افزود: استان بوشهر آماده برگزاری انتخاباتی پر شور است و فضای استان نیز متاثر از انتخابات شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: امروز چهار شبکه تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابی استان بوشهر راه‌اندازی شد.

پورات بیان کرد: برای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شبکه «دریا»، برای حوزه دشتستان شبکه «نخلستان»، برای حوزه دشتی و تنگستان شبکه «بیرمی» و برای حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه شبکه «نایبند» راه‌اندازی شده تا داوطلبان انتخابات مجلس بتوانند پس از نام‌نویسی و ضبط برنامه، در زمان تبلیغات مردم را با دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود آشنا کنند.

وی اضافه کرد: نشست‌های هم‌اندیشی نخبگان استان بوشهر و دیگر اقشار برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی برگزار شده و به دنبال انتخاباتی پرشور در ۱۱ اسفند هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha